dr. denim

Svårt att tänka positivt nu men idag behöver jag faktiskt inte göra det... Får tänka på att jag fick en grym lön idag, mina favoritbyxor kom i brevlådan och att mina converse är påväg! Finns värre saker som kan hända... Känns dock jävligt tungt att åka till skolan imorgon. Känns som att två veckor blir tuffa att klara av... Hatar skolan av hela mitt hjärta!!! Haha, mest att åka tåg och vara i sundsvall hela dagarna, så satans tråkigt. Vem fan orkar kliva upp halv 6 för att åka på nått tråkigt gym imorgon bitti till exempel? Tveksamt om jag gör det...




Dr. denim, plenty. Bästa byxorna ever. Finns verkligen inga skönare eller snyggare, helt oslagbara. 259 kr kostade dom, med lite rabattkoder osv, inte helt fel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0