FAN!

Åh, det här hade kunnat blivit världens bästa dag eller världens sämsta. Tyvärr blev den sämst! Jävla skit också. Får hoppas det går bättre nästa gång, d.v.s om typ en månad! Alldeles för lång tid kvar... Kuggade mig på att jag kollade lite för lite i backspeglarna och tog ut högersvängen lite för mycket. Annars var allting fan perfekt! Hon sa det själv till och med att jag gjorde allt bra! Blir så less. Men straffad blev hon i alla fall direkt när hon sa att jag inte blivit godkänd. Hon tappade sin telefon i backen så hela skärmen sprack, rätt åt henne, haha!

Som tur är har jag Alanya att se fram emot så får hoppas de här två veckorna går fort nu! Sen är det nästan dags igen. Får hoppas jag inte är lika nervös då i alla fall! Kan förfan köra bil!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0