friday night

Hej! Såg på American pie idag, den var faktiskt rolig! Vi kände oss dock gamla bland alla småbarn i biosalongen...Vissa var väl lite väl små för den där filmen, haha. Aja. nu ligger jag i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Har inte gjort mycket annat idag faktiskt, tagit det lugnt bara.

Jobb imorgon 11.30-16.30, helt okej pass. Inte för långt och dubbelt betalt, lika bra att jobba då, tog på mig det extra! Får se vad jag hittar på senare på kvällen. Har träningsmatch kl 10 på söndag, så måste kliva upp sjukt tidigt då:(
Conversen anlände förresten i veckan, men då var dom såklart trasiga, en ring man stoppar snöret i hade lossnat... Så får skicka tillbaka dom och hoppas på att jag får nya! Känner att det blivit mycket paket hit och dit nu... Att hålla mig från att shoppa på internet är svårt, haha! Önskar jag bodde på ett ställe där jag kunde gå i affärer varje dag istället, älskar att spana in nya fina grejjer. Nu ägnar jag istället nån timme om dan att kolla på webshopar, haha. Svårt att hålla sig då ju!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0