laserhallen

Hej! Då var det redan söndag.... Men det känns helt ok faktiskt. En hel dag då jag kan göra precis vad jag vill! Har ingenting jag måste göra. Så skönt. Ska börja med att övningsköra som en tok i alla fall!

Laserhallen igår var kul! Första rundan körde vi mot ett gäng ungdomar, de flesta var norska, men det var kul! Sköt man dom så fick man höra svordomar på norska, haha. Nästa runda var också kul men då spelade vi själva. Vann över jogge 2 gånger i alla fall, det som är det viktigaste ;-)

Nu är det förresten bara 2 veckor kvar till Alanya, helt sjukt!! Skönt!! Så längesen man kände sol och värme! Att man bor här frivilligt och fryser i typ 7-8 månader kan jag inte förstå... Ska nog i alla fall börja packa lite mer på riktigt nu och prova ut kläder som jag ska ha tillsammans osv... Och sen gör jag nog hårinpackning och lite ansiktsmasker och sådant, skön dag! Behövs inför imorgon, SJUKT nervös!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0