lördag

Hej! Sitter och förbereder mig för jobb... Lika bra att jobba idag, hade ändå inte haft någonting att göra! Och vad som händer ikväll är ett mysterium. Drömde i alla fall att jag fick körkort inatt. Grymt skönt, kändes så konstigt att kunna köra själv! Vill bara att skiten ska vara över snart!!
Aja, annars händer inte mycket... Sitter och tänker på alanya och portugal som jag ska till snart... Det blir skönt det !! Förstår inte hur jag ska orka skolan i hela tre veckor innan alanya! Kommer dö. Typ! Orkar inte direkt lägga energi på att få högre betyg eller så. Många ämnen går det säkert att få det i om jag anstränger mig lite mer. Men var skulle göra mitt liv bättre om jag hade MVG istället för VG? Inte mycket antar jag,...
Sitter även och funderar på peace & love. ALLA ska dit. Verkar sjukt kul. Men! Det kostar mycket, vi har match sista dagen och jag vet inte om jag jobbar. Sååå svåååårt. Beslutsångest!
Portugal, Algarve, Praia Da Rocha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0