Skärtorsdag!

Hej! Lov nu, skapligt skönt. Fast typ det enda jag ska göra är att jobba... Jobbade igår och ska jobba idag, fredag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag! Som tur är jobbar jag bara korta dagar nästa vecka, så har nog tid att leva lite också!

Gjorde nyss klar en del i teorin, bra där! Inte mycket kvar nu. Tänkte ta en dusch nu och göra mig i ordning, först ska jag iväg och handla med jogge och sen ska jag tillbaka och jobba. Jobbar 12-20.15! Blir en dag på jobbet som påskkärring dessutom, hehe. Men det blir en bra lön om 3 veckor känner jag på mig, skönt!

Längtar till imorgon också, då blir det utgång på mittis (wiiie) nä, men längtar mest för att det var sjukt längesen jag var ut med kompisar. Dags nu alltså!! Också har jag ett snyggt, nytt linne att inviga, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0