skull scarf

Hej! Vad längesen jag bloggade, tiden går så fort! Nu är det i alla fall äntligen fredag och helg. Så sjukt skönt. Ska övningsköra, ta det lugnt och imorgon ska jag till Östersund med jogges familj på laserhallen, hans lillebror fyller år. Kul!

Idag är det dessutom bara 2 veckor kvar till turkiet, hur skönt?!

Ikväll har jag inte gjort mycket... Bara suttit vid datorn! Har googlat som en galning. Jag fastnade för döskallesjalen och insåg att jag måste ha en... Kolla vad snyggt!



Så har suttit och googlat hela kvällen efter nånstans att köpa den billigt, vill ju inte köpa den riktiga alexander mc mqueen för 2000 direkt... Men fasen vad svår den var att hitta! Antingen slut i lager, för dyr eller från nån sida från USA... Hittade i alla fall en på en pytteliten sida som sålde några scarfer. Kostade 150 kr med frakt, helt ok! Får hoppas den anländer snart ;)



Från www.bellasbazar.se. Får hoppas den ser bra ut i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0