studentkläder

PRISERA S/L MINI DRESS, SNOW WHITE, large ECUAT DRESS, WHITE, large 

SYLVESTER  DRESS/T, STONE, large


Här är lite klänningar som väntar på att komma hem till mig... Får väl se om någon är bra, annars äre bara att skicka tillbaka...

Har även en tanke på att ha kjol... Hittade en i birsta i söndags som jag bara var tvungen att köpa... Men då blev frågan, vad ska jag ha till? ;) Här är den!



Måste hitta en bra och snygg vit topp alltså, kan ju hoppas det går bra...
WELO TOP 1, WHITE, large MARILYN TOP, WHITE, largeDAFUR BOLERO, WHITE, large

Då har jag bara en fråga kvar... Skor?!





Kommentarer
Postat av: Anonym

var hittade du sista klänningen till vänster? AS FIN

2012-04-28 @ 17:12:19
URL: http://feor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0