tisdag

Hej! Nu är jag tillbaka... Har blivit jobb, utgång, middag och birsta. Mycket alltså! Men nu jobbar jag bara 4 timmar idag och 4 timmar imorgon sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag och söndag :D Grymt skönt ska ni veta!!

Har som vanligt en massa paket som väntar på mig
, bland annat converse (för 500 kr, vilket kap) sen studentklänningar, toppar, mobilskal och en väska... Men snart har jag förhoppningsvis allt jag behöver. Längtar tills jag bestämt mig om studentklänning! Letar som en galning just nu.... och skor måste jag ha.. aah det är så mycket. Känner att just nu är inte den rätta tiden att spara pengar, haha. Får vänta med det till sommarn... ;)


Nu tänkte jag hinna plugga lite teori, börjar inte förän kl 1 idag. Lagom skönt!

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0