torsdag

Hey! Sitter hemma nu, sjukt skönt att sluta tidigt alltså. Hade bara gym idag och ett prov i projekt och företagande. Det gick väl sådär! Har religionsprov imorgon med så ikväll måste jag plugga!

Skönt att det inte är mycket kvar i skolan nu. Bara några prov kvar sen är det over! Fattar ni?! Efter hundra år i skolan är jag äntligen klar. Tänk att slippa tänka på alla prov och läxor man borde göra... Vad skönt det ska bli!

Ikväll åker mamma och pappa iväg till Cypern, skönt för dom! Men är inte avis, åker ju själv nästa lördag! Blir ensam hemma i huset en vecka nu innan alltså, jogge får flytta in då han kommer hem från Berlin på söndag. Men inatt blir jag helt själv! Varken jogge eller mamma & pappa. Men det går nog bra ;) Som tur är ska jag på fotbollsläger i Albacken hela helgen, så slipper vara hemma själv då också! Det hade varit tråkigt... 

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0