Träningsläger

Hej! Hemma idag igen efter en helg i Albacken med laget! Har haft det jättekul faktiskt, mycket bättre än jag trodde, och stugorna vi bodde i var jättestora och mysiga :) Har haft jättekul med bästa laget! Har haft 3 träningpass och nu vet vi hur vi laget ska spela, hörnor och frisparkar och sånt.

Nu är jag jättetrött, har inte gjort någonting alls idag förutom att prata med emma i telefon, lagat middag, tvättat och handlat. Bor själv nu i en vecka eftersom att mam & pap är i Cypern. Så då får jag ta hand om allt själv, men det fixar jag ;) Jogge kommer dessutom hem från Berlin inatt och flyttar in här, mysigt!

Nu håller jag på att leta ny musik inför Alanya, mindre än en vecka kvar nu, sjukt!

Här är lite bilder sen helgen!









Har bara bilder på hängbron, haha. Den var mest spännande! Man vart tvungen att gå på den för att komma till fotbollsplanen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0