gameday!

Ojojoj vad dålig jag är på att blogga! Även fast jag har ny dator!

Dagarna går åt till JOBB. Känns som att jag jobbar jämt. Ändå har jag det värsta kvar, snart jobbar jag 7 dagar i sträck och sedan 6 dagar i sträck typ direkt efter varann. Kuuuul! Men det kommer kännas värt det då lönen kommer är jag säker på. Jag har tur jag är ledig varje matchdag i alla fall, så jag inte missar nått nu då vi har fått två spelare från malta :) Jättesnälla är dom. Och bra på fotboll. Känns riktigt bra! Hjälpte dom att flytta in i en lägenhet i veckan, blev riktigt bra! Vi skrapade ihop de möbler vi hittade och fixade i ordning med gardiner och sådant. Så där lär vi vara rätt mycket!:)

Idag har vi match i Timrå. Är riktigt sugen på att göra mål! Så får hoppas det blir så! Innan matchen ska vi mötas och äta middag på knutis. Mysigt! Men innan dess ska jag bara ta det lugnt, packa och göra mig redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0