en gång i phuket

Hej! Kom på att jag hade en blogg också! Har haft mycket för mig... Skola, träning, bilkörning, jobba osv. Tycker det är jobbigt att starta upp datorn också, sitter hellre på internet med telefonen, och där är det inte lika kul att blogga ;)

Har haft en rätt bra vecka iaf... Snart väntar en ny. Kom nyss på att vi skulle ha nått prov, typ seminarium (eller hur man stavar) imorgon på historian. Kul att komma på det kvällen innan. När jag ändå tänkte på skolan så kom jag på att jag hade en till uppgift från religionen som jag missade då jag åkte och jobbade i fredags... Kul.... Så får väl ta mig tid och plugga lite då, jobbigt!...

Annars då? Jo, jag hjälpte mamma lite på bion ikväll och sen såg vi "en gång i phuket". Bra film! Och bra sugen man blev på att åka nu.... Snart kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0