one night

Hej, dålig uppdatering!! Förlåt för det.

Har i alla fall blivit bättre med förskylningen, imorn blir det till och med träning känns det som. Skippade den igår, bra gjort. Ville dock inte bara sitta hemma så tog tåget till stan senare på kvällen och mötte upp Emily. Vi gick på den nya klubben devon eller vad den hette... Men det var ingen höjdare så vi stack till memento. Bättre musik, så där dansade vi ett bra tag!

Efter det stack jag hem till lägenheten och sov ett tag innan tåget gick kl 5 på morgonen... Sjukt jobbigt men när jag kom hem halv 7 på morgonen slocknade jag rätt fort. Låg i sängen till typ 1! Och sen dess har jag inte gjort mycket. Ska strax åka hem till jogge som har jobbat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0