sjuuuk

Hejhopp! Hemma och är sjuk idag... Somnade typ nio igårkväll dödstrött och imorse när jag vaknade kände jag mig inge bra. Så stannade hemma. Fick höra att engelskan var inställd så missade inte mycket heller.
Ska dock jobba 16.30-19.00 sen, inte så jättepepp på det men det är så få timmar... Helena hade ingen barnvakt så får jobba nån timme åt henne. Lite pengar iaf! Hoppas det inte blir allt för jobbigt i mitt tillstånd! Ska skippa träningen dessutom.
Idag har jag bara flyttat mig från soffan till sängen och kollat på tv... Är rastlös men har samtidigt ingen ork, jobbigt?
Fick höra att studentmössorna redan kommit! NICE! Så ska hämta den på onsdag nästa vecka, hoppas den passar, är lite orolig över storleken eftersom att jag inte var med på mössprovningen... Håller tummarna. Annars blir det jobbigt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0