Back home

Åååh lagomt trött då! Kände på mig imorse kl 05.30 att det kommer bli en jobbig vecka... Håll ut, håll ut... Snart studentkryssning, födelsedag, karlstad och sportlov!

Helgen i Stocholm var i alla fall bra!! Skitfint hotellrum, har shoppat en del och ätit maaaat. Åt på TGI friday i lördags, det var gott! Också såg vi ju på RAW i fredags, har nog inte skrattat så mycket nångång! Haha, skrattade så jag grinade. Måste nog kolla på det nån fler gång! Tänk om man var uppvuxen i stockholm, vad roligt liv man skulle haft. Känns mindre bra att vara hemma i Ånge och Sundsvall om man säger så...

Lägger in lite bilder från helgen sen då jag har telefonsladden. Just nu sitter jag på skolan och väntar på tåget bara.... BORING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0