back to schoool

Nu har skolan börjat igen, tråkigt! Sitter just nu på engelska B och har lite panik, hur fan ska jag orka med det. Det är fan värsta ämnet.... Tråkigt som satan!

Ja, annars då?
Bokade nyss en resa till stockholm med jogge
, helgen 27-29 januari. Ska bli grymt! Ooh vad jag ska shoppa då. Får lön veckan innan. Perfekt! Så just nu ser jag bara fram emot det. Annars är det mest skola, fotboll och jobb som tar upp tiden i mitt liv just nu. Fotbollscup snart och så vidare. Ska förresten göra om bloggen lite mer vårig snart, så jag får lust att blogga. Tycker det kan bli vår snart nämligen! Aja, nu har jag engelska som sagt, tillbaks till det... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0