en ledig fredag

Hej! Klev upp tidigt idag och skyndade mig till maddes paktikplats så jag kunde klippa mig! Blev jättebra, känns skönt med ny färg och fräscht hår!

När jag kom hem tog jag ett ryck och städade hela lägenheten, så nu är det jättefint! Älskar när det är nystädat. Ligger just nu i sängen med datorn och bara tar det lugnt, ska snart äta middag och sen vid 18 blir det träning. Får se om det blir stan ikväll kanske, många som ska ut på 150-dagarsfesten... Vet inte om det blir roligt? Känns bara jobbigt att ta tåget dit och komma hem imorgon bitti jättetrött.... Har dessutom träning ikväll. Och inga kläder... Men får se hur det blir! Man vet aldrig...

I övrigt i helgen ska jag inte göra så mycket. Middag hos farmor imorgon, träning söndag igen och sen blir det nog bio på söndagkväll. Sen en veckas skola igen. Det bästa med skolan är att få längta till helgerna! Ska nog hinna till birsta en sväng nästa vecka med och handla upp mitt presentkort jag har där, vill köpa ett par jeans på rut m. fl. Bästa byxorna finns där, man kan aldrig ha för många av dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0