en slapp torsdag

Hej! Idag var det en skön dag, först gym på ego på morgonen, sen lunch, och nyss hade vi projekt och företagande kursen. Nu har vi slutat så tar två tåget hem. Skön....t

När jag kommer hem ska jag på körskolan o sitta där ett tag innan jag ska köra igen. Goodie. Imorn är det freeedag. Och en vecka kvar till Stockholm. Kan inte vara gladare?! Förutom då jag sitter på tåget påväg dit :D Men först väntar ännu en lång skolvecka... Dagen imorgon blir speciellt lång. Först en kurs på morgonen i ca 2 timmar och sen efter lunch har vi en till. Dessutom tillsammans med klassen vi inte gillar. Fick vi reda på idag. Men ny lärare och allt... En fredag eftermiddag. Bara att hålla ut...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0