Hamilton

Hello! Söndag idag, tredje och sista lediga dagen! Känner mig faktiskt redo för en skolvecka konstigt nog! Nytt schema börjar nu dessutom. Ett sjukt jobbigt schema, de flesta brukar ha det lugnt sista terminen men inte vi inte... Fast känner jag min skola rätt så blir det ganska slappt ändå! Ska inte klaga :)

Ser fram emot att gå på stan imorgon med! Ska kolla efter en klocka jag tänkt köpa, rea på ur & penn, hoppas den finns kvar! Sen ska jag kolla efter en jeansväst och ett armband på gina. Borde egentligen åka till birsta, får se när det blir. Kanske sover i stan onsdag om vi inte har träning då. Eller torsdag. Vill inte göra det imorgon för det är sista dagen syrran är hemma och på tisdag har jag körlektion!

Såg förresten bio idag, Hamilton. Mycket blod och närbilder på människor som blev dödade :P Annars var den bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0