MacBook Pro

Hej! Såhär snygg sitter jag nu med Jogges nya Macbook pro. Sugen man blir! Häftig dator alltså, dock mycket att lära sig men mycket mycket bättre än alla andra... Måste nog köpa en Mac jag med den dagen jag känner att jag har för mycket pengar... Om den dagen någonsin kommer. Kanske börja skrapa triss? Nja, jag vet inte. Men det skulle vara häftigt att ha en!
Imorgon bär det av till Stockholm! Äntligen, fan vad skönt det ska bli!! Och vad jag ska handla. Hoppas jag hittar mycket... Sen ska vi dessutom gå på Raw som säkert blir jättekul, och äta god mat och bo på ett mysigt hotell! Längtar till och med till tågresan, haha, ja ni hör ju!
Idag har jag tänkt packa lite, fixa naglarna och sånt... Kanske plugga lite teori. Hade bara gym på skolan idag så det kändes inte så nödvändigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0