några sedlar fattigare

Hej! Idag har det varit en bra dag. Eller jag har varit på bra humör i alla fall! Speciellt över att jag hittade 3 bra saker på stan idag, en klocka, en tröja (som för en gångs skull inte är svart) och en perfekt väska. Det var ödet med väskan. Såg en tjej på skolan som hade en liknande eller kanske t.o.m likadan, tyckte den var snygg och dog lite. Sen kollade jag runt på nätet efter liknande men hittade inget. Efter skolan gick jag direkt till Åhlens, och gissa vad jag hittade?! En typ exakt likadan om det inte var det. Vart bara tvungen att köpa den. Har faktiskt saknat en väska man kan ha datorn i som är snygg. Och nu hittade jag en! Ska visa bilder på allt sen.

Nu känner jag mig nöjd med shoppningen på ett tag... Eller i alla fall två veckor... För sen blir det Stockholm. Innan dess ska jag inte handla för ett öre, påminn mig det! Ska spara allt jag har för i Stockholm brukar man hitta hur mycket som helst som man aldrig hittar hemma. Men de här tre sakerna var bara tvugna att bli köpta av mig idag, kunde inte hjälpa det! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0