onsdag

Hej! Har idrott B nu med en lärare jag inte tycker om allt för mycket... Eller det är inte bara jag, alla på skolan kan nog hålla med. Har dock haft han i idrott i tre år. Och vet ni vad? Han kom inte ens ihåg vad jag hette imorse. Då känns det ju ännu bättre.

Aja, ska skriva en idrottsplanering om en idrottslektion vi ska hålla. Blir nog bra... Gick även ner till It supporten förut och jag ska få ett nytt tangentbord! Bra! Håller på att få nått fel på mitt, tangenterna fungerar aldrig. Förutom ibland, då de funkar hur bra som helst?! Jättekonstigt...

Efter lunch är det engelska i alla fall och sen funderar jag på att åka till birsta, vill köpa ett par byxor där för mitt birsta presentkort, istället för att köpa dom i Stockholm. Som jag förövrigt längtar asmycket till!!



Just nu vill jag bara ha heeeelg. Som kommer bestå av en fotbollsträning, en ledig dag, kanske lite övningskörning och fotbollscup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0