Kérastase




Passade på att beställa världens bästa fön-produkt när det var 25% rabatt på kérastase hos Lyko. Verkligen hur bra som helst, man sprayar håret med den innan man blåser och när man blåst klart håret är det som nytt och alldeles glansigt! Rekommenderas!


Basic Replica New Era Svart/Vit

Det kliade även lite i fingrarna så jag beställde en keps också. Får väl se om jag passar i den annars skickar jag tillbaka den bara :)

Har dessutom ett paket påväg från Nelly med två klänningar, en väska och en sjal. Skulle vilja ha en ny klänning till helgen så beställde två så får jag se om nån passar... Många paket nu men det var längesen jag handlade känns det som ;-) Det gör den tråkiga vardagen med jobb lite roligare faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0