tisdag

Hej! Ligger nyduschad i sängen nu med datorn på magen. Slutade för en kvart sen, och har redan hunnit hem och duschat, bytt kläder och lagt mig. Det kallar jag snabb! Sjukt trött man blir av jobb i alla fall. Jobbade från 8-15 idag. Dagen gick skitfort men ligger dödstrött på sängen nu, jobbigt!
Fick lön igår och beställde en dator som förhoppningsvis kommer imorgon. Då ska jag nog börja blogga på riktigt. Nu orkar jag inte! Tänkte kika på datorn ett tag nu tills jag somnar! Tycker egentligen det är onödigt att sova när man missar så mycket man kunde gjort, men så trött som jag är nu kan man inte vara, haha.
Har haft en grym helg i Rättvik förresten, lätt att vi går på det där nästa år med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0