Tisdag

Hej! Skulle egentligen ha varit ledig idag men tog på mig extrajobb. Bra för lönen som kommer snart... Men fy vad jag hatar att kliva upp på morgonen alltså! Börjar kl 7 mest varenda dag, känns som att kliva upp mitt i natten. Idag hade jag "sovmorgon" till 8 i alla fall, skönt det. Är otroligt glad över att jag inte går i skolan längre och måste kliva upp halv 6 för att hinna med tåget. Förstår fan inte hur jag orkade i typ 2,5 år! Helt sinnessjukt, haha.

Slutar väl runt 15,16 eller 17 idag! Är hemma på lunch nu. Ska tillbaka och fylla ut all frukt snart. Får gå hem då det är färdigt :) Senare ska jag nog sola. Vill inte att brunfärgen ska försvinna på en gång, måste underhålla den lite! Taggggar inför helgen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0