Update!

Oj då, det var inte igår! Har inte riktigt haft ork med bloggen, också har syrran tagit över min dator. Så har ingen egen. Ska köpa en ny då jag får lön, funderar på denna:

ASUS 1225B-SIV016M heter den, haha lätt namn. Längtar efter att ha en egen liten smidig och bra dator! Inte den där tunga sega klumpen man fick från skolan ;P Nån som vill köpa? 500? hehe

Aja, annars jobbar jag mest. När jag kommer hem orkar jag inte göra nått annat än sova/kolla på tv/ slappa, haha. Så kommer väl hela min sommar se ut antar jag. Jobbar 5 helger i rad i augusti/september. Typ inga lediga dagar! Men pengar blir det i alla fall... Ska spara det mesta. Vill så gärna ut och resa så då är det ju rätt bra att ha ett välfyllt sparkonto, eller hur?!

Det var skönt i Portugal i alla fall, lite värme och solbränna! Och ta det lugnt i en vecka och bara slappa. Hur skönt som helst! Men veckan gick fort och nu är vi hemma i regnet igen. Sjukt vilken sommar det varit. Den är inte ens värd att kallas sommar!

  






Nästa resa tror jag inte blir nån en veckas charterresa i alla fall, får väl se vad det blir ;)

Nått som gör den här veckan bättre i alla fall är att jag ska till Rättvik på fredag till min kära Kristin! Det var sjukt längesen jag gjorde nått riktigt kul nu så har höga förväntningar på helgen ;) Lyckades byta bort jobb så jag är ledig fredag, lördag, söndag och måndag. Hur bra som helst. Så jag åker på fredag och kommer hem på måndag. Kommer bli awesome! Vi har köpt biljetter till "Club Epic House Festival" som är på lördag, det blir förhoppningsvis grymt med massa Dj's osv. Längtar :D



Bland annat Sidney Samson...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0