i'm freeee

Hej! kände att det var dags att blogga igen... Har haft ett litet uppehåll, har haft fullt upp!

Studentveckan och studenten är över. Hade en sjukt rolig vecka... Kommer inte glömma den i första taget. Tog några dagar att återhämta sig! Men det kändes bara som en stor fest, känns konstig att skolan tagit slut helt! Men samtidigt är det skönt att jag kan välja PRECIS vad jag vill göra till hösten! Vore ju skönt om jag kom på det nångång, haha. funderar fortfarande... Känns som att man slösar bort livet om man bor kvar i Ånge. När det finns så mycket mer! Vill till nått ställe där det händer lite saker!
Aja, en vecka senare tog även ånge och resten av alla kompisar studenten. Så nu är alla "fria" haha. Började jobba direkt efteråt i alla fall... Och håller på än... Har schema hela sommaren och anställning året ut.. Känns skönt. Bara det att jobbet är så energikrävande! Är dödstrött varje dag då jag jobbat. Blir helt slut av att gå, lyfta, bära och röra på sig flera timmar om dagen, haha. Men bra motion måste det vara i alla fall. Något positivt ;)
Jobbar torsdag och söndag den här veckan, sedan några dagar till nästa vecka innan vi äntligen åker till portugal! Ska åka med jogges familj. Ska bli så jäääävla skönt med sol och värme och semester en vecka mitt i jobbet. Bara ta det lugnt och bli brun! Har ingenting annat roligt inplanerat i sommar. Få ta och planera något, allt blir mycklet roligare då man har nått att se fram emot :) Helgen ser jag i alla fall fram emot! Emma kommer hem :D och det är midsommar, som inte riktigt är planerad än men jag är ledig fredag och lördag i alla fall, huvudsaken det :)
Hoppas ni orkade läsa allt! Kände att jag var tvungen att uppdatera lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0