inte långt kvar!

Hej! då var studentveckan igång, grymt! Bara en massa roliga saker väntar! Vill inte att veckan ska ta slut, för då blir det jobb resten av livet med start söndag...

Aja, har packat en hel resväska med saker att ta med mig. Sover i stan tis-lördag typ. Och jag ljuger inte då jag säger att väskan väger typ lika mycket som den gjorde när jag åkte till Alanya. 17 kg vägde den... Blir härligt att släpa den till tåget imorgon! Eller inte..

Imorgon är det i alla fall studenttävlingar hela dagen, och på kvällen har vi lärarmiddag med alla treor. Och efter det fortsätter festen på stadshuset där vi redan kommer vara. På onsdag är vi lediga, då blir det badtunna i älandsbro hos jossan! Och lite flak-fix kanske... Sen en lugn utekväll! På torsdag är det däremot inte lugnt! Då tar vi studenten, Sjukt faktiskt! Då blir det självklart utgång och på fredag med eftersom att resten av skolorna tar studenten då. Blir en tuff vecka! Återhämtning på lördag och jobb + match söndag. Fullspäckad vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0