håller ut

 



Hej! Så less på allt nu, skola, fotboll, hela rubbet. Håller typ andan och gör det jag ska ändå.. Sååå jobbigt. Skolan är så jobbig! Och mitt i allt ska jag göra all teori till körkortet så jag kan köra upp nångång! Måste ta tag i allt och göra klart allt så jag inte behöver tänka på det!

Har prov snart i alla fall. Får väl se hur det går. Pluggade lite igår. Jogge sa att det var typ andra gången han sett mig plugga under våra tre år, haha. Är inte så bra på det, det får gå som det går! Ska sova i stan inatt iaf, blir skönt att kunna sova mycket!

Det jag längtar till nu är i alla fall till att göra en tatuering (förhoppningsvis snart), tills alla skoljobb och körkort är klart och till att det förhoppningsvis blir Turkiet i maj med dom som vill hänga med! Jag lever för framtiden, inte så bra kanske, men så är det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0