if there's a will there's a way

Hej! Lite dålig på att blogga... Har annat för mig. Just nu t.ex borde jag tänka på engelskaprovet vi har på onsdag. Kommer dock börja plugga imorgon, sista minuten som vanligt... det tar på krafterna att plugga, haha.

Aja, idag kom det snö igen. Det fick mig att längta ännu mer till Turkiet, ska dit 5 maj. Inte så långt kvar trots allt! Börjar känna mig lite stressad över att skolan snart är slut. Helt slut liksom, skönt ska det bli men ändå konstigt!

Annars då? Håller på med körkortet, det ska fan vara klart innan jag åker utomlands, helst tidigare, måste verkligen plugga teori !! Ska fan ta och göra det varje dag nu...

Imorgon smäller det även till på en annan front, vad det betyder får ni se en annan dag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0