mycket på gång!

Hejhopp! Var hos tandläkaren idag, gick bra allt såg fint ut osv. som vanligt! Skönt det. Slapp skolan gjorde jag därmet också, inte illa. Nu sitter jag hemma och hade tänkt börja med samhällsuppgiften som ska vara klar snart... Borde även plugga religion!

Aja, en bra sak idag var att en bikini jag beställt från change kom hem. Grym var den, satt som en smäck! Köpte en svart och nu blev jag otroligt sugen på att köpa en andra färgen som fanns eftersom att den var så bra. Synd att den ska var så jävla dyr bara! Ska man behöva betala 700 spänn för två bikinitoppar bara för att man inte har a-kupa? aah sjukt alltså. Får väl se hur jag gör. Blir nog en till i alla fall.

Har förövrigt mycket saker påväg hem till mig nu. Två par skor, typ tre klänningar, en axelbandslös bh och så vidare. Det mesta till studenten, nödvändigt alltså. Känner att det blivit lite väl mycket shoppning men det är faktiskt saker jag behöver! Tro det eller ej... Den här lönen varade inte speciellt länge men har sparat en del i alla fall. Kommer få mycket pengar i april också så helt körd blir jag inte ;)

nu, plugg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0