sportlov

Hej! Det var inte igår... Har haft fullt upp med en massa saker! Jobb, studentkryssning, Karlstad, jobb, läxor.... Har inte haft tid att blogga. Men nu så! Är ledig från jobb 3 dagar det här sportlovet, underbart! Bytte bort fredag. Orkar inte jobba så mycket känner jag! Sjukt tröttsamt. Speciellt när man går HELA tiden. Fram och tillbaka. Till kassan, fruktkylen, frukten, kassan, lagret, fruktkylen... alltså det är helt sjukt mycket man går. Och lyfter! 19kg bananlåda är inte att leka med... Träningspass i 10 timmar kan jag lova!

Aja känns underbart att veta att jag är ledig till söndag! Idag ska jag iväg och fika med några av tjejerna, sen får jag se om vi hittar på nått! Imorgon ska jag nog till stan med älskling, bio hade vi tänkt. Mysigt!!

Skola nästa vecka. Har inte en aning om hur jag ska orka..... 0 motivation...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0