tuesday

Hej! Sitter på skolan som vanligt. Vi sitter seriöst oftare här och bara chillar vid datorn fler gånger än vi gör något nödvändigt... Inte bra, hehe.

Har bara haft idrott idag, inte speciellt seriös heller för den delen. Lunch blev det på spisa hos lisa och nu har vi jobbat lite med projektarbetet. Och nu väntar jag på att klockan ska gå så jag kan åka hem...

Fick hem en massa saker igår, tre klänningar, två par skor och en bh. Men inte fan var det nått som var bra heller. Typiskt. Skickar tillbaka skorna, bhn. Får se hur jag gör med klänningarna, väntar på en från Asos med så ska kolla om den är bra först. Det är alltså studentklänningar jag snackar om. Så det måste vara perfekt!

Ska även hitta perfekta skor... Sjukt svårt alltså!! Blir snart galen...

Bjuder på lite bilder i alla fall, längesen sist!



I tatueringsstolen..



halvfärdig...



Klar!



Också en bild på världens sötaste hund:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart gjorde du tatueringen? :)

2012-03-30 @ 01:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0