det var inte igår!

Hej! Nu var det dags att blogga tycker jag... 3 veckor sen sist, har det verkligen gått så långt?? Aja, har hunnit med en vecka i Alanya bland annat. Helt grymt var det där, sjukt kul och absolut nånting jag vill göra om... så snart som möjligt! Så skönt att bara vara, sola, bada, ha roligt och vara med grymma människor! Synd att veckan gick så fort bara...

Just nu är jag inne på sista veckan innan studentveckan. Helt sjukt, snart är det bara pang bom slut?! Efter typ 12 år i skolan så är det över. Det ska bli skönt! väldigt skönt att aldrig behöva tänka på vad som borde göras och vilka läxor man har. Att få välja själv vad man vill göra! Det som blir tråkigt är att inte få träffa kompisar varje dag längre, och inte kunna skolka om man inte orkar gå på skolan, det kan man inte direkt göra på jobbet....haha. Det som är bra är att jag kan jobba och tjäna hur mycket pengar jag vill, resa och göra precis vad jag vill! Och att jag har hela livet framför mig!

Den här veckan är det inte värst mycket skola heller. Har inga lektioner kvar. Ska till stan imorgon ändå, åka till birsta. Och sen ska vi ha klassfest på kvällen. Måste passa på! På torsdag har vi match och i helgen är det träslaget. Sen drar studentveckan igång... Det är mycket nu, men bara roliga saker :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0