torsdag!

Hej! Idag har jag verkligen haft fullt upp... Klev upp 06.00 och började jobba 07.00. Ångrade mig lite att jag tog på mig jobb när jag hade kunnat fått sovmorgon! Aja, nån tusenlapp mer nästa månad iaf;)
Efter det har jag ätit, städat hela huset, packat, tvättat osv... Har varit igång i 16 timmar i sträck typ, det känns i fötterna... Förbereder inför lördag och Alanya!! :D Mam & pap är i Cypern så det är typ dubbelt så mycket att tänka på. Trodde dessutom jag hade tappat bort passet, så jag cyklade i rekordfart till Jogge och letade och där var det som tur var, haha. Får hoppas jag har med mig allt annars iaf....
Imorgon är det sista skoldagen på länge. Nationellt prov står på schemat, ush.... Har inte alls förberret mig så det får fan gå hur det vill, orkar ärligt inte bry mig. Ett dåligt prov kan väl inte förändra hela betyget? Isåfall kommer jag ha typ G i varje ämne när vi slutar, haha. Så svårt att orka när det är så lite kvar...
Men nu ska jag sova! Dödstrött, har klivit upp tidigt, typ 6 varendra jävla morgon den här veckan, sjukt! Blir skönt med semester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0