fredag

Hej där! Fredag idag! Eller egentligen lördag. Mina tre lediga dagar är förbrukade, too bad! Dom gick fort! Men har hunnit med en del. En sväng till veterinären med stackars Siri som inte är så pigg, fotbollsträning, umgåtts med malta tjejerna och hälsat på farmor och farfar. Sååå skönt har det varit i alla fall. Tur jag bara jobbar imorgon, sen är jag ledig 8 dagar! Fy vad skönt!! Jobbar dock järnet imorn, 10-21.30. OMG. Får se hur trött jag är på kvällen, det är ju mittlandiafestivalen imorgon så det kanske är värt att pallra sig ut en sväng. Men har match på söndag så det får bli lugnt! 
 
Tänkte även tipsa om några bra saker! Nämnligen body mists från Victoria Secret. Underbara! Jag har vanilj/kokos, sheer love och en som heter mango temptation. Tycker alla luktar gott. Och jag är lite allergisk mot starka dofter, typ parfym, så för att slippa bli täppt i näsan så kan jag använda dom här som är lite "lättare". Superbra! Finns bl.a. hos www.JFR.se
 
 
 
 
 
                    







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0