Söndag!

Vart en tidig kväll igår, var ut en sväng på mittlandiafestivalen men gick aldrig in! Hade faktiskt kul ändå, men gick hem runt halv 2 så jag skulle hinna sova lite innan matchen idag. Så imorse klev jag upp i tid, åt frukost och loggar in på facebook, och ser att matchen är inställd! ÅÅH great tänker jag. Hade ju antingen kunnat gått ut och ha en kul kväll med mina kompisar hela natten, eller jobbat. Jag bytte bort den här söndagen för att vi skulle spela match. Och en söndag är ju dubbelt betalt. Så KUUL! Jag frågade för nån vecka sen om de tvar omöjligt att flytta matchen idag, och då var det de. Men samma dag matchen ska spelas kan den tydligen bli inställd. P.g.a. regn! Och här skiner solen? Har svårt att tro att det är ösregn en timme iväg med bil...
 
Aja, inget att göra åt. Nu fick jag en helt ledig dag bara sådär. Inte helt fel. Utan jobb och utan att vara bakis.
 
7599893090696862_h5twkbrm_f_large
 
A0rad0fcyaenixq_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0