träningshöst

Hej! Var riktigt morgonpigg idag... klev upp 06.10 och skjutsade mamma och pappa till stationen. Dom ska åka till turkiet, fuskigt! Tog ner täcket i soffan efter det och har legat där hela morgonen, haha. Tills 11.40 då jag skulle hämta syrran på stationen som kommit hem från rhodos. Alla åker utomlands nu! Utom jag, buhu :( haha, nää istället sparar jag en jävla massa pengar kan jag lova.. ;)
 
Har varit ledig hela veckan, inte gjort ett smack. Bara chillat! Och sovit! Rätt skönt. Men det blir nog jobbigt att hålla på så här för länge, tur jag jobbar hela nästa vecka.
 
Tänkte börja träna på riktigt i höst, så ska snart iväg och hämta ut ett par träningsskor jag beställt, hoppas dom är bra!!
 
Ikväll blir det fotbollsträning, rätt skönt tror jag? Och imorgon ska jag nog till Östersund med Malta tjejerna. På lördag är det match, sen ska jag och flera från laget ut i stan och på söndag ska jag se på bio med älskling. Så dom dagarna som kommer nu blir lite mer händelserika skulle jag tro. Ska snart ta en dusch och byta om till riktiga kläder, sen ska jag nog bänka mig framför datorn hela dagen och spela sims!
 
Tumblr_m9qprqe0r91r9gws8o1_500_large
 
Tumblr_m6533pad3z1rx4qr3o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0